One more day.. though not really a bad one...

Nog hade jag rätt; det var ettårskalas idag. Haley fyller ju sisseligen nån gång nu... Gudars, jag har ingen aning om vilket datum det är! Få se... det är nog så att antingen så fyller hon faktiskt idag, eller så fyller hon imorgon. Spelar roll, hon har firats i alla fall. Hon var inte överdrivet intresserad av presenterna, men det är kanske förståeligt eftersom hon ju är så pass liten. Hon har liksom inte kommit upp i den åldern där sånnt är intressant. Det var så mamma sa i alla fall. Ja, kanske inte ordagrannt, men i alla fall.

Jag lånade hem lite filmer från Anso också. Är det konstigt att kolla igenom släktingars filmhyllor när man är där på besök? Jag tyckte i alla fall att det inte fanns mycket annat att göra. Jag har nämligen alltid haft svårt för att prata med folk som jag inte känner, särskilt när det är så många av dem. Ibland så bara pratar jag med någon, men oftast inte.

So, how was my day other than the couple of hours spent at Haley's birthday party? Why, it was spent by my computer. I found this anime series, Shonen Onmyouji, that is quite good. So, that's what I did until lunch. And that's what I'm going to continue doing when I've finished writing this. Which is just about now.. or wait a sec. I don't think I said yeaterday, but Karro and Marica are apparently a couple now. That's cute! I really hope they will last long.

Wel, now that's it. So, now I'll go watch Shonen Onmyouji.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0